neděle 20. května 2012

Striptýz jako omluva

„lajk e virdžin, tač for t very frst tajm“ volně přeloženo „jako panna co první dotyk zakusí“


Po manželově fiasku s romantikou, jsem se mu chtěla nějak odměnit.
Přečetla jsem si v Elle článek „Staňte se jeho bohyní“. V 10 radách sepsaný návod, jak se do vás má znovu zamilovat. Jeden bod mě obzvlášť zaujal.
Darujte mu stryptýz.
Prý je to módní záležitost. Nicol Kidman si zaplatila hodiny u světoznámé stryptérky Dianne Von Furstenberg.

Viděla jsem s film „S Madonnou v postely a její Blond turné a to bylo pekelně sexy. Pamatuji si jak si mamča připálila svou hodobožovou silonovou zástěru. Něco takového v životě neviděla. Madonna předváděla s dvěma tanečníky sex na podiu. Mamča zapomněla polykat a až zasyčení sliny dopadající na rozpálenou žehličku, jí přivedlo z tranzu.

Zkoukla jsem instruktážní video.
Vytvořila jsem si doma intimní atmošku. Oblékla nejerotičtější prádlo. Zatáhla závěsy, zapálila svíčky, otevřela vínko.
Vybírám píseň od Madonny „Like a virgin“ – to musí zabrat. Do zrcadla hodím panenský pohled, svůdně zamrkám řasami a pošlu si vzdušný polibek. No tohle by muselo rozpálit i mumifikovanýho Iljiče Lenina.

Pouštím hudbu – snažím se uvolnit. Nejde to.
Vypínám hudbu – piju na kuráž.
Pouštím hudbu – rozhoupu se do rytmu hudby a zpívám s Madonnou „lajk e virdžin, tač for t very frst tajm“ Nepřipadám si moc smyslná.
 Chtělo by to supervizi.
Vypínám hudbu a jdu hledat foťák. Natočím to a později jako supervizor si to zhodnotím - vypiluju detaily k dokonalosti.
Zapínám hudbu – loupu do sebe další sklínku a pokračuji v rytmu hudby. Už si připadám smyslná.
Vypínám hudbu - otvírám další lahvinku. Za zpěvu „jako panna“ se vysmívám Madonně. V porovnání se mnou, mi přijde teď přitažlivá, asi jako sekačka na trávu. Když procházím okolo zrcadla, loupnu po sobě pohled tygřice - „whauuuu“. Vůbec jsem netušila, že mám takový pohybový talent.

Hledám sýr, klobásku, olivy – po víně a tanci mi vyhládlo.
Opět zapínám video nahrávání, svlíkám se - už bez hudby - zpívám sama. Však Madonna není bůhvíjaká zpěvačka a já už to znám nazpaměť.
Po kolenou polonahá se plazím k imaginárnímu manželovi a snažím se ho pohledem svést. Páli mě kolena od koberce, ale nevypadávám z role. „Tady už ho budu mít na lopatkách“ a nahlas se směju té představě. Polívám si spálená kolena vínem, šak alkohol prý dezinfikuje. Dopíjím zbytek lahvinky a olizuju kolena. TMA.

Můj manžel mě našel polonahou, zastlanou pod horou oblečení, přiopilou a v né příliš důstojné pozici. Jedna polovina těla na postely, druhá tak nějak opuštěná mimo postel.

Nikdy se o tom nedozvěděl.
„Trošku jsme to s kamarádkami přehnaly.“
Víc se neptal.
Druhý den jsem si udělala supervizi. Vydržela jsem shlédnout první dvě minuty. Ani po tolika letech nemám slova na to, abych vám popsala, co jsem na tom videu viděla.

Ale zeptejte se mého bratra. Rozbil se mu foťák. Poprosil o ten můj. Nejsem krkavá. Když mi ho vracel, klopil zrak. Ptala jsem se švagrové, jestli je v pořádku.
„Ani mi nemluv, museli mu něco udělat v práci, nebo nevim. Nic s nim není. A myslím NIC jako vůbec NIC.!“


Všechno se mi propojilo. Striptýz, foťák, sklopený zrak, nedobrovolný supervizor.  

Ps: tak nějak chápu proč manželství Nicol a Toma Cruize nevydrželo, ona mu ten stryptýz určo předvedla.
 
Švagrová naštěstí taky není krkavá a tak mi půjčila svou starou TOYOTU, když už můj absťák po šití nešel prostě snést. A včera vzniknul Dino. Bude to dárek pro synovce. Kdyby bratr viděl video o několik měsíců dříve, možná by se chudák ani nenarodil….

a tady malá inspirace pro ty, co ještě Dina nešili a chtějí si trochu ušetřit práci s bodlinkama
 

Žádné komentáře:

Okomentovat