úterý 15. května 2012

Blog č. 7 z Maríny
prsa po tatínkovi

proč je lepší nosit podprsenku  a proč ani soused hasič není výhra

Těhotenství a kojení si nadmíru užívám
V prvním těhotenství jsem změnila zcela vrchní část garderóby, tytam jsou beztvaré tuniky a pytlovitá trička.

Normálně mám prsa po tatínkovi, i když ten tvrdí, že mít prsa po něm, mám je ještě o dvě čísla větší ….
Ne ale, když jsem těhotná, nebo kojím – to nosím výstřihy, přes který jsou vám z dobrého úhlu vidět i ponožky.

Jen v období šestinedělí by měla být taková doba hájení.
Muž by měl dostat klapky na oči jako kůň, aby neviděl v tomto stavu svou strhanou, nenalíčenou, nevyspalou partnerku.
Nyní jsem v šestinedělí.

Dorotka chce kojit,
Neustále kojit.
Někdy ani nemá cenu schovávat prso a zapínat kojící podprsenku.
Na těch pár vteřin se to nevyplatí.


Můj druhý soused není gynekolog, ale hasič.
Bydlí tu chvíli a tak si rád vodí návštěvy na prohlídky svého nového domu.
Přivedl si včera kolegy z práce – mladý urostlý hasičský sbor – přesněji …

Ukládám Dorotku do kolíbky pod oknem a šetřím čas … přesněji těch pár vteřin, jestli chápete…

Letmým pohledem zavadím o sousedův dům.
Soused ukazuje hasičskému sboru svá plastová okna a - zdraví sousedku za dřevěným oknem.
Oplácím pozdrav a zdravím souseda,
a mladý urostlý hasičský sbor ….
 Dorotka se probouzí a jak jsem již říkala … na těch pár vteřin se to nevyplatilo schovávat …

Hasičský sbor a soused je stejného názoru …

„miláčku víš, že tě miluju“
„vím“
„a můžeš pro mě něco udělat“
„můžu“
„udělej se sebou něco“
„ty už mě nemiluješ“
„miluju, však víš“
„nevim“
„ale takhle vypadáš jako oběť sexuálního napadení“
„tak jo“ a zapínám podprsenku



 Ps: Sousedka dnes pověsila závěsy, nechápu proč, když teď nemám prsa po tatínkovi...


Žádné komentáře:

Okomentovat